Eerste dagen in Ankara! - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Jade Pauli - WaarBenJij.nu Eerste dagen in Ankara! - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Jade Pauli - WaarBenJij.nu

Eerste dagen in Ankara!

Door: jadepauli

Blijf op de hoogte en volg Jade

02 September 2010 | Turkije, Ankara

Merhaba! (hallo)

Via deze site zal ik jullie de komende paar maanden op de hoogte proberen te houden van mijn leven hier in Ankara, turkije.
Internet is nog een beetje moeilijk hier (de toetsenborden ook)dus ik houd het even kort.

Maandag laat aangekomen na een prima vlucht, en het was hier meteen al heel mooi weer, ondanks dat het al avond was. Het is hier heel warm, wat erg fijn is na alle regen in nederland.
We hebben elke dag een soort crash cursus turks maar dat is erg moeilijk dus het gaat nog niet heel best...

De dorms waar ik nu woon vallen een beetje tegen, het is alsog je kampeert, maar dan binnen, maar de mensen zijn aardig en ik ga kijken of ik toch nog met wat mensen een appartement kan regelen.

Nog een paar dagen introductie en dinsdag een mini tripje naar fethye, een plek aan zee, wat waarschijnlijk ook heel leuk gaat worden.

Ik houd jullie op de hoogte, maar dat gaat vast beter als ik eigen internet heb haha.

Veel liefs,

Jade

• 02 September 2010 - 14:58

Renée:

Leuk Jade!
    Lastig lijkt me dat truks inderdaad, hoop dat het toch wel snel gaat voor alle huis tuin en keuken dingen die je moet regelen.
    Zou relax zijn als je met een paar man een appartement kan vinden!

• 02 September 2010 - 15:43

Simone:

Jadeeee; kort maar krachtig! goed dat je mooi en wel bent aangekomen :)
    Succes met het Turks; lijkt me ook wat pittig!
    xxx

• 03 September 2010 - 20:36

Eva Kool:

Ja denk dat je even moet kjken of je nog wat leuke mensen kan regelen om een app mee te delen!